Puusepp kommenteeris eelmise aasta suurt lisandväärtuse kasvu kaubandussektoris, et inimesed on hakanud julgemini tarbima, enam ei ole kriisist tulenevat tarbimise tagasihoidmist.

„Ostetakse küll rohkem vajalikke ja kvaliteetseid asju, aga siiski on hakatud rohkem ostma,“ ütles ta. Enamasti on kasv tulnud sisetarbimise arvelt, oma osa on ka turistidel, kuid seda ei taha Puusepp üle tähtsustada, kuna turistide osatähtsus tarbimises jääb ligikaudu ühe protsendi juurde.

„Internetikaubanduse levik kindlasti mõjutab kaubandust. Siiski selle osatähtsus pole veel nii suur ning väga suurt mõju see kogu kaubanduses veel ei avalda, aga see on kindlasti palju suurema tõusunurgaga kui muu kaubandus ning ta osatähtsus vähehaaval suureneb. Oleme samuti erinevates formaatides internetikaubandust kas tegemas või kavandamas,“ rääkis Tallinna Kaubamaja juht.

Majandusministeeriumi eelmise aasta majandusülevaate järgi on Eesti muutunud üha ahvatlevamaks sihtriigiks suurtele välismaistele kettidele. Puuseppa sõnul on rõiva- ja jalatsikaubanduses olnud tulijaid Eesti turule ning oma osa nad ka saavad.

„Kuid väga suurt jaekettide invasiooni ma ei oska ette näha, ei praegu ega ka lähitulevikus. Pakkumine on turul päris suur, pigem ületamas turu võimalusi. Uute jaekettide tulek Eestisse läbi veel pole, kindlasti on tulijaid veel, aga mitte midagi revolutsioonilist,“ leiab Puusepp.