Nimetatud reklaamil on kujutatud viinakasti, mis on asetatud Eesti-Vene piiri sildi kõrvale ja reklaamil ilutseb suurelt kiri: "Vale kohvri võtsite, mehed".

"Lihtsalt nõme. Mina igatahes sülitan sinna pitsi, kui seda viina sinna valatakse. Mul on ka palju lolle nalju, aga teen neid sõprade seas, mitte rikastumise eesmärgil," on üks sotsiaalmeedia kasutaja paljude seast nördinud.

Nimetatud viina kaubamärgi omanik on osaühing Alcor, mille omanik Toomas Heinaste ostis kunagi pankrotistunud Onistari viinatehasele kuulunud tootmiskompleksi.

Ärilehel ei ole seni õnnestunud Toomas Heinastet telefonitsi tabada.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski ütles Delfile, et tarbijakaitseamet on tutvunud kõnealuse reklaamiga.

"Tarbijakaitseamet peab sellist reklaami, kus ühe inimese, või enamgi veel - kogu rahva mure ja rasket olukorda kasutatakse ära müügiedu saavutamiseks, ebaeetiliseks ning heade kommete ja tavadega vastuolus olevaks," ütles Turetski.

Turetski lisas, et vastava seisukoha on amet edastanud ka kauplejale.