Kampaania eesmärk on kutsuda perekondi rohkem koos süüa tegema ja ühiseid õhtusööke nautima.

Meta Advisory ajakirjanikele saadetud teavituse kohaselt saadetakse paar päeva enne külastust inimestele teavituskiri, kus informeeritakse, mis kuupäeval Coca-Cola kampaaniabuss nende juurde jõuab ning soovi korral on neil võimalus saada kingitus, mis õhtusöögi tegemise lihtsamaks ja rõõmsamaks muudab.

Lubatud päeval sõidab maja ette Coca-Cola logoga buss ning Coca-Cola kampaaniainimesed asuvad ukselt-uksele ringi käima ja kingitusi jagama. Kampaaniainimesed tunneb ära punaste Coca-Cola logodega riiete järgi.

Kampaania reeglite kohaselt ei lähe Coca-Cola kampaaniainimesed kunagi korterisse sisse ning samuti ei jagata kingitusi üksi kodus olevatele lastele.

Kampaania toimub tööpäevadel kell 17:00-20:30 ja nädalavahetustel kell 11:00-20:00.

Armas lugeja, anna teada, milliseid emotsioone  selline kampaania tekitab?