Esikümnesse mahtusid (tähestikulises järjekorras) veel: Gmail, Elion, EMT, ETV, Maxima, Skype ja Youtube.

Kalev on olnud Eesti elanike kindel lemmik 2009. aastast, mil teostati esimene sarnasel meetodil põhinev uuring.

Google on aasta-aastalt edetabelis koha võrra ettepoole liikunud ning on sellel aastal eelistajate arvu poolest Kalevil tihedalt kannul.

Võrreldes eelmise aastaga on märgatava tõusu läbi teinud Swedbank, EMT ja Elion. Üldiselt on positsioon paranenud internetitehnoloogia brändidel, mis on edetabelis tahapoole tõrjunud toidukaupade brändid. Kui näiteks 2009. aastal oli toidukaupade brände edetabeli esikahekümne seas 7, siis sellel aastal oli neid vaid 3.

Valdkondade lõikes on meeldivaimad brändid vastajate hinnangul järgmised:
kaubandus: Maxima, Prisma, Apollo, Rahva Raamat;
tehnika ja autod: Samsung, Audi, Volkswagen;
toidu- ja esmatarbekaubad: Kalev, Tere, Rakvere;
meedia, telekommunikatsioon, finants: Google, Swedbank, Elion.