Analüütik Andy Barishi sõnul näitab aktiivne äri mahalaadimine, et McDonald'si digistrateegia töötab ja see võiks tulevikus toetada ka kompanii müüginumbreid, kirjutab MarketWatch.

Ta andis aktsiale ostusoovituse.

Vähemalt aasta avatud olnud söögikohtade müük peaks aastases võrdluses kasvama, kuna burgerikett värskendab ka oma söögikohtade välimust. Mobiiliäpp meelitab kundesid selliste soodustustega nagu 1 dollarine jook või võileib ja tasuta friikartulid ühe dollarilise ostuga.

„Me näeme aktiivsemat mahalaadimist ja seda, et kliendid kasutavad sooduspakkumisi,“ kirjutas Barish pangaklientidele. Ta prognoosis, et vähemalt aasta avatud söögikohtades kasvab müük kolme protsendi võrra.

Ühtlasi on sotsiaalmeedias üha enam McDonaldsi spetsiifiliste tootemainimisi, mis võib kah viia müügikasvuni ja keskmise arve suurenemiseni.

Barishi hinnasiht McDonald'si aktsiale on 190 dollarit, mis tähendaks aktsia esmaspäevase sulgemishinnaga võrreldes 18 protsendist tõusuruumi.

Analüütik viitas SimilarWebi andmetele, mis näitas, et McDonald'si Androidi äppi keskmine päevane aktiivsete kasutajate arv kasvas juulis 20 protsendipunkti võrra 40 protsendini.