Kõik Balti riigid mahtusid 15 parima müügikasvuga riikide hulka. Kokkuvõttes oli 1. juunist augusti lõpuni aastases võrdluses tooni andev müügi vähenemine.

Leedus kasvas eurodes müük 13 protsenti, Lätis üheksa protsenti ja Eestis ühe protsendi.

Suurim müügikasv (23 protsenti) oli kohalikus rahas Uus-Meremaal, kus avati üks uus pood. Gruusias kasvas müük 20 protsenti ja Küprosel 19 protsenti.

Kõige halvemini läks H&M'il Tšiilis, kus müük kukkus 88 protsenti. Filipiinidel vähenes müük 71 protsenti, Peruus 60 protsenti, Kolumbias 59 protsenti, Mehhikos ja Indias 50 protsenti.

Suurtest turgudest kukkus müük omas rahas Saksamaal kümme protsenti, USAs 34 protsenti, Ühendkuningriigis 20 protsenti, Prantsusmaal 15 protsenti, Hiinas 16 protsenti ja Rootsis 11 protsenti.

Kokku vähenes ettevõtte müük kohalikes vääringutes aastaga 16 protsenti.