Oktoobris anti Euroopa Liidu riikides klientidele üle 745 855 uut sõiduautot, mis ületab mulluse oktoobrikuu müüginumbrid 12,2%-ga. Kümne kuuga on tänavu müüdud veidi üle 7,5 miljoni uue sõiduauto, mida on 8,1% vähem võrreldes möödunud aasta sama perioodiga.

Euroopa suurimal autoturul Saksamaal kasvas oktoobris müük koguni 16,8%, aga tugeva tõusu tegid ka teised suuremad turud – Itaalia (14,6%), Hispaania (11,7%) ja Prantsusmaa (5,5%).

Kolmest Balti riigist kasvas uute sõiduautode müük enim Lätis, kus anti klientidele üle koguni 61,1% rohkem autosid kui mullu oktoobris. Leedus kasvas müük 9,9% ja Eestis 24,9%.

Enim müüdud automargid Euroopa Liidu riikides olid Volkswagen, Toyota ning Peugeot. Suurima kasvu võrreldes mullusega tegi Alfa Romeo, kellel õnnestus müüki peaaegu kahekordistada. Enim, lausa 65% langes aga uute Smart autode registreerimine.

Ärileht uuris samuti uute autode müügitulemusi Eestis. Loe lähemalt siit.