„Niid Holding OÜ ei müü aktiivselt Punktid Technologies AS-i (Punktid) aktsiaid, küll aga on tulenevalt Punktide likviidsuse vajadusest pakkunud alates 20. juulist 2023 ostupoolele vastu müügitehinguid, kui need on mõistlikud,“ märgitakse börsiteates. Niiviisi on Hannes Niid müünud eelmise nädala kolmapäevast kuni reedeni 14 300 aktsiat koondhinnaga 0,89 eurot. Müüdud aktsiate kogus moodustab antud päevade kauplemismahust ligi 71%.

Seoses 22. augustil ilmunud Ärilehe looga, kus mitmed ostu sooritanud inimesed polnud vastu saanud digitaalset koodi, tekkis Punktide aktsiate ostmiseks ettevõtte sõnul märkimisväärne huvi. Aktsiate müügist saadud vahendid laenas Niid Holding OÜ Punktidele, kes suunas need täies mahus Punktid gruppi likviidsuse tõstmiseks.

Ostuhuvi jätkudes ja likviidsuse vajaduse tekkimisel võib Niid Holding OÜ müüa täiendavaid Punktide aktsiaid, märgitakse börsiteates.

Varasemalt on Niid Holding OÜ müünud juuli ja augusti jooksul 3160 ettevõtte aktsiat aktsiat. Niid hoiab ettevõttes Punktid Technologies ligi 1,4 miljoni aktsiaga 65% osalust.

Artikli peale saadetud selgituses tõi ettevõte välja, et artiklis välja toodud klientide väited petmise kohta ei vasta tõele. „Mõnede toodete tarneaeg on tõepoolest viibinud ning kliendid on pidanud oma tooteid tavapärasest kauem ootama. Punktidele teadaolevalt ei ole aga ükski klient oma tootest või rahast ilma jäänud, sest vaatamata viivitusele tellimus siiski täidetakse või vajadusel tagastatakse raha,“ märkis ettevõte.

Tarbijakaitse ja tehnilise järelvalve ameti menetluses on hetkel kolm kaebust Punktid Technologies AS tütarfirma Gamekeys OÜ vastu seoses mittetöötavate toodetega. Punktide varasematele kogemustele tuginedes on sellistel juhtudel enamasti olnud probleemiks koodi valel platvormil aktiveerimine või koodi valesti sisestamine. Harva on tõesti juhtunud ka nii, et tarnijatelt tuleb vale kood. Sellisel juhul kood asendatakse või vajadusel tagastatakse raha, selgitas ettevõte.

Statistiliselt on 99,4% Punktide saadetud koodidest korrektselt töötavad, mis teeb veaprotsendiks vaid 0,6%, ütles ettevõte. Juhul kui kliendil siiski tekib mure oma tellimusega, siis on Punktidele tähtis see probleem võimalikult kiirelt ja efektiivselt lahendada. Seda silmas pidades on Punktid loonud klienditoe piletisüsteemi, kuhu kliendid saavad kohe kogu vajaliku info sisestada, mis kiirendab probleemi lahendamise protsessi. Kuna ükski eespool viidatud tarbijakaitse ja tehnilise järelvalve ametile esitatud kaebustest ei ole Punktideni veel jõudnud, siis ei ole Punktidel hetkel võimalik nende konkreetsete juhtumite asjaolusid lähemalt uurida ega kommenteerida.

Ettevõte väga vabandab klientide ees, kes peavad oma tooteid tavapärasest natuke kauem ootama ning tänab mõistva suhtumise eest. „Ükski tellimus ei jää täitmata ning kinnitan, et meie meeskond töötab pidevalt selle nimel, et sujuv tellimuste täitmine taastuks võimalikult kiirelt,“ kommenteeris Punktid juhatuse liige Hannes Niid.