Ettevõtte senised omanikud, Kurre ja Riina Ehrnsten ehitasid 20 aastaga üles 31 söögikohast koosneva võrgustiku üle Eesti, töötades välja universaalse ja eduka kontseptsiooni, mida frantsiisilepingu alusel opereerisid 18 koostööpartnerit. Kurre Ehrnsten: „Pizzakiosk on hinge ja südamega arendatud pereettevõtte ja meile oli väga oluline, et äritegevus leiaks omaniku, kes oskab seni tehtut vääriliselt hinnata ja seda edasi arendada. Usun, et andsime Pizzakioski headesse kätesse.“

Uue omaniku esindaja Sander Kooseri sõnul on neil hea meel võtta üle hästitoimiv ärimudel, millele toetudes anda ettevõtte arengule uus käik. „Olles ise olnud pikalt Pizzakioski frantsiisivõtjad, teame väga hästi, kuidas Pizzakioski frantsiisiäri toimib. Nüüd saame võimaluse laiendada oma tegevust ning panustada kogu võrgustiku arendamisesse.“ kommenteeris tehingut Kooser.

Tehingut nõustas Redgate Capital. Redgate Capitali partner Mairo Kaseväli sõnul aitas tehingu toimumisele kaasa osapoolte varasem pikaajaline koostöö ja usaldus. „Pizzakioski pikaajalise partnerina on mul lisaks hea meel näha, et ostjal on nii ambitsiooni kui ka väga selge plaan ettevõtte edasiseks kasvatamiseks.“ lisas Kaseväli.

Pizzakioski asutajad Kurre ja Riina Ehrnsten rääkisid mullu Ärilehele, kuidas äri alguse sai. Kord seisid nad Paide keskväljakul ja mõtlesid, kuhu sööma minna. Valik ei olnud suur. Kindlasti ei olnud valikus ühtegi pitsakohta. Seega otsustasidki nad sellise koha ise luua. Enne vaadati veel Euroopas ringi, et leida sobivat eeskuju: lemmikut ei leitud mitte Itaaliast, vaid Taanist. Selle järgi tehtigi Paidesse esimene Pizzakiosk. Täpsemalt saab lugeda siit.