Enne pankroti väljakuulutamist tellis üks Ärilehele kirjutanud lugeja Top Shopist kaks patja, kogumaksumusega 82,97 eurot. Tänaseks ei ole lugeja oma kaupa ega raha kätte saanud. „Kui pakki ei saabunud, siis hakkasime kirjutama neile, aga mitte keegi ei vastanud ühelegi meie kirjale. Kodulehel ei olnud ka sel ajal ühtegi „hoiatust ning hästi tüssatud tunne on,“ ütles lugeja.

Ta lisas et luges Top Shopi kodulehelt, et äri antakse üle teisele juriidilisele kehale. „Kuid pole aimugi kas see varasemate tellimuste mõistes midagi mõjutab,“ nentis lugeja.

Ka Facebooki Sisekujunduse grupis on sama teema tõstatatud. Klient tellis 1. septembril Top Shopi veebilehelt Dormeo madratsi ja pole tänaseks madratsit kätte saanud, rääkimata rahast. Postituse kommenteerijate sõnul on ka kõik Top Shopi esindused kinni pandud, seega ei saa ka sealt abi.

Kuvatõmmis Facebooki postitusest

Ka Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelvalve Amet (TTJA) ei saa sellises olukorras paraku klienti aidata. TTJA tarbijavaidluste komisjoni sekretariaadi nõustamise valdkonnajuhi Margot Leeni sõnul ei saa tarbijakaitseseaduse kohaselt komisjon menetleda avaldust juhul, kui tarbija vastaspoole suhtes on algatatud pankroti- või likvideerimismenetlus.

„Soovitame tarbijatel jälgida veebilehte https://www.ametlikudteadaanded.ee avaldatavat infot (sisestades teadaande otsingu lahtrisse ettevõtte nime Studio Moderna OÜ või ettevõtte registrikoodi 10924857). Selle veebilehe kaudu toimub teavitus nii võlausaldajate koosoleku toimumisest kui ka nõuete kogumisest. Muuhulgas avaldatakse ettevõtte likvideerija/pankrotihalduri andmed, kelle poole saab nõudega pöörduda,“ selgitas Leen.

Top Shopi ettevõte pole Ärilehe päringutele vastanud.