Kõik sai alguse Lidli sooduspakkumisest, millest Ärileht eelmine nädal kirjutas. Poekett müüs robottolmuimejat üliodava hinnaga, kuid tegelikkuses ei jagunud toodet pea ühelegi kliendile ja inimesed pidid poest lahkuma tühjade kätega. Selle peale saatis Ärilehele kommentaari A1000 Marketi juht Tarmo Lauring, kes mõistis Lidli ja teiste välismaiste jaekettide käitumist hukka.

„Ega sakslased pole ainus võõrkett, mis selliseid trikke teeb. Näiteks reklaamiti hiljuti suures Leedu päritolu ketis hea hinnaga kohvi, mis inimeste väitel poodi ei jõudnudki. Teises ketis sai hea hinnaga kala kohe otsa. Tarbijakaitse võiks siinkohal selge seisukoha võtta ja reeglid paika panna. Muidu ongi normaalne, et pood teeb alla omahinna kampaania, jagab kaupa näpuotsaga – „näed oli, aga jäid hiljaks“ ja inimesed jooksevad tormi. Kuidagi liiga tihti juhtub selliseid asju viimasel ajal,“ ütles Lauring oma avalduses.