Andmekaitse inspektsioonile ei ole meeldinud, et Bolti autojuhid saavad kliente hinnata viie palli süsteemis. Bolt oli eelmise aasta novembris valmis AKI vastu ka kohtusse minema, kuid istung jäi ära, kuna pooled lootsid jõuda kohtuvälisele kokkuleppele.

Eelmisel nädalal võisid Bolti kliendid aga äpis taas enda kohta hinnanguid näha.

Kuvatõmmis Bolti rakendusest.

Selgus, et kokkuleppele pole AKI ja Bolt veel jõudnud, vaid äpis oli tehniline viga.

Juhid ei saa kliente hinnata

„Mõned Androidi telefone kasutavad kliendid võisid näha rakenduses oma hinnangut tehnilise vea tõttu. Me oleme selle vea nüüdseks eemaldanud,“ kinnitas Bolti pressiesindaja Liisi Maria Aleksius.

„Rõhutame, et kliendihinnang ei olnud sõiduteenuse juhtidele nähtav ja juhid ei ole saanud ka kliente hinnata. See funktsioon on alates 31. oktoobrist 2023 olnud välja lülitatud,“ lisas ta.

Bolt jätkab AKI-ga suhtlemist, et leida mõlemale poolele sobiv lahendus.

Andmekaitse inspektsiooni avalike suhete nõunik Katrin Haug sõnas Delfi Ärilehele, et Bolt on vahepeal täiendanud oma õigustatud huvi hinnangut ja parandanud klientide teavitamise nõudeid ning muutnud hinnangute säilitusaegu. „Muudatused on meie poolt üle vaatamisel ja kinnituse ootel, kas teenusega saab uutel tingimustel jätkata,“ lisas Haug.

Tema sõnul on olemas ka kohtuväline kokkulepe, kuid seda ei ole veel vormistatud.