Kui kahe ja poole aasta eest Eestis kaupluseid avades oli Lidli sortimendis tosina siinse tootja kaupu, siis tänaseks on see arv enam kui viiekordistanud ja eestimaiste koostööpartnerite arv on kasvanud enam kui 60 ettevõtteni, andis ettevõte täna pressiteate vahendusel teada. Eelmisel sügisel Delfi Ärilehele antud intervjuus lubas Lidl Eesti juhatuse liige Nikola Balaban, et Eesti toodete arv peagi mitmekordistub ja mingi hetk võiks nad koostööd teha 100 siinse toidutootjaga.

„Mul on väga hea meel, et üha rohkem Eesti tootjaid suudavad tagada kõrge kvaliteedi ja tarnekindluse, mis on koostöö alustamise vältimatu eeldus. Omalt poolt pakume Eesti ettevõtetele sisukat koostööd ja väga mahukaid ekspordiperspektiive,“ räägib nüüd ostuvaldkonna eest vastutav juhatuse liige. Balaban rõhutab, et Lidl Eesti kohalike koostööpartnerite arv kasvab pidevalt.

Lidl Eesti juhatuse liikme sõnul on Saksa jaekett tuntud enda tugevate kaubamärkide poolest erinevates tootegruppides ning täna panustavad nende märkide edusse juba kolm tugevat Eesti tootjat Farmi, Eesti Pagar ja Salvest. „Seega on tänaseks mitmete tarbijale hästi tuttavate Lidli kaubamärkide all meie kauplustes müügil just armastatud Eesti tegijate toodang,“ selgitab Balaban.

Farmi Piimatööstuse turundusjuht Helen Ojamäe lisab, et Lidli ootused ja nõudmised erinesid küll Eesti turul varem levinud praktikast, kuid see on kontserni suurust ja rahvusvahelist haaret arvestades ka mõistetav. „Ma usun, et oleme hästi kohanenud ning meie koostöö on nii konstruktiivne, arenev kui arendav. Sellele on kaasa aidanud ka varasem koostöö Lidliga Soomes,“ märgib Ojamäe.

Eesti toodete sortiment Lidli kauplustes on väga mitmekülgne, alustades piimast ja lihast, kuni hooajaliste põllusaadusteni ning ettevõte on avatud koostööle kõikide tootjatega, kes vastavad kontserni seatud kvaliteedi- ja tarnenõuetele. Eesti toodete paremaks esiletoomiseks võttis Lidl kevadel kasutusele uue „Eesti kvaliteedi“ märgise, mille leiab vastava toote kohal asuval hinnasiltidelt ja paljude Lidli eri kaubamärkide all pakutavate Eesti toodete pakenditelt.

Jaemüügifirma Lidl, mis on osa Schwarzi jaekontsernist, mille peakontor asub Neckarsulmis, on üks juhtivaid ettevõtteid toiduainete jaemüügisektoris Saksamaal ja Euroopas. Lidl on esindatud 32 riigis üle maailma ning haldab 12 350 kauplust ja enam kui 225 logistikakeskust 31 riigis üle maailma.

Lidl Eesti asutati 2018. aastal ning 3. märtsil 2022 avas Lidl oma kaupluseketi Eestis. Hetkel on Lidlil 14 kauplust 7 linnas üle Eesti. Hetkel on Lidlil 14 kauplust kuues linnas üle Eesti, millest 6 asuvad Tallinnas, 2 Tartus, 2 Narvas ning 1 Jõhvis, Rakveres, Pärnus ja Kuressaares.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena