Lugeja küsib: Miks ei piisa Rimis soodustuse saamiseks kliendikaardi esitamisest kassas või iseteeninduskassas, miks peab lisaks terminalist välja printima sooduskupongi? Segadust tekitab ka see, et kui terminalis on mõne kindla toote pakkumised ja selle kupong välja printida, siis kassas seda ei taheta - selle soodustus on kliendikaardiga juba seotud. Millal siis on vaja kuponge printida, millal mitte?

Vastab Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.

Korraldame Rimis aeg-ajalt erineva mehaanikaga kampaaniaid (nädalasi või veidi pikemaid), mil klient saab kogu ostult soodustust. Näiteks on meil hetkel käimas kampaania, mille puhul anname kingituseks kliendile kohe 5-protsendilise soodustuse, ent iga ostuga saab klient endale soodustust juurde koguda.

Mida suuremad ostud, seda suurem allahindlus. Kampaania ülevaade ja kogunenud soodustuse protsent on kliendile nähtav terminalis aga ka Rimi veebis isiklikul kontol.

Klient võib välja võtta sooduskupongi juba viiele protsendile või siis otsustada koguda n-ö suuremat boonust kuni 10 protsendini välja. Sel puhul on tõesti kupongi väljatrükkimine vajalik, et just kliendi poolt valitud soodustus kassas kehtiks.

Iganädalased pakkumised on seotud iga kliendi isiklike ostudega. Tegemist on personaalse ostuajaloo põhjal pakutavate toodetega, mis seetõttu on klientidele erinevad. Need on automaatselt kliendikaardiga seotud.

Seepärast on iga poekülastuse ajal mõistlik terminali juurest läbi astuda, sest vaid nii näeb klient, millised tooted on personaalselt talle täna poes soodsamad. Nende soodustuste saamiseks kupongi välja printida ei ole vaja (see võimalus on olemas selleks, et kliendil oleks meeles, millisele tootele tal poes soodustus kehtib).

Küll aga ei kehti need soodustused kliendile automaatselt vaid siis, kui ta on need terminalist või veebist üle vaadanud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid