14.01.2017
31.01.2017, 07:19
FOTOD: Maxima kattis allahindlussildiga algse hinna, mis tulnuks lõppkokkuvõttes odavam

FOTO:
Klient ostis Maxima kauplusest suitsutatud kaelakarbonaadi. Algne hind (ja ka säilivuskuupäev) oli kaetud 30-protsendilist allahindlust lubava kleebisega. Uudishimu tõttu sai klient teada, et kauplus oli teda petnud.
Letil hakkas suitsutatud kaelakarbonaad silma justnimelt selle sama punase 30-protsendilist allahindlust lubava kleebise tõttu. Külmletil oli toote juurde märgitud kilohinnaks 7,49 eurot. Pakend kaalus 0,346 kg, mis teinuks selle hinnaks 2,59 eurot, kuid 30-protsendiline allahindlus tagas lõpphinna 1,81 eurot.
Kleebise all oli kirjas aga veel odavam kilohind, kui tulnuks protsendikleebisega. See oli varasemalt kehtinud kampaaniahind, mis oli poe poolt osavalt ära kaetud.
Kleebise alune kilohind oli 5,09 eurot, mis teinuks 0,346-kilogrammise paki hinnaks 1,76 eurot. Selline hind oli ka kleebise all nähtaval.
Pettuse avastanud klient kirjutas Delfile, et Maxima hinnapoliitika tekitab tõsiseid küsimusi.
"Maxima müügitaktika on, et kleebitakse hind üle, kleebitud ka parim enne küüpäev üle, küsitakse toote normaalhinnast veel kõrgemat hinda, soodustus tehakse ei tea mis hinnast, mis muidugi tšekil ei kajastu, hind soodustusega kõrgem kui tavaliselt!" pahandas klient.
Ta lisas, et poest öeldi talle, et kampaania sai läbi. "Kas mitte spetsiaalselt kampaaniaks tellitud toote hind ei tohikski muutuda?" küsib end petetuna tundev klient.
Maxima avalike suhete juht Katja Ljubobratets kommenteerib:
Esmalt täname klienti, et ta pöördus koheselt kaupluse töötajate poole ning juhtis tähelepanu, et taoline alahindluse ega tootja poolt hinna märkimine ei pruugi olla üheselt mõistetav.
Nagu selgitasid kliendile ka kaupluse töötajad, siis ostutšekil näidatud müügihind kujunes kehtinud ja müügisaalis näidatud hinna alusel. Toote ostmisel oli müügihind 7,49 eur/kg ning sellest 30% allahindlust on 5,24 eur/kg.
Klient ostis toote kaaluga 0,346 kg, mis maksab 1,81 eur (5,24 eur*0,346) ning oli nõnda näidatud ka tšekil. Kuna klient eelistas pärast selgitusi toote tagastada, siis omalt poolt tagastasime talle tasutud ostusumma. Vabandame kliendi ees võimalike ebamugavuste pärast ning juba leidsime ka lahenduse, et edaspidi sarnast olukorda ei tekiks.

FOTO: