Elisa kliendid ahastavad: klienditoe liinid on täiesti umbes. Kõnejärjekorras peab ootama kuni poolteist tundi

Elisa kliendid pahandavad, et klienditoele helistades peab klienditeenindaja hääle asemel kuulama üüratu pikalt ootemuusikat.
Viimase nädala jooksul on laekunud Kasulikule ja ka sotsiaalmeedias ringlenud postitused, kus kurdetakse Elisa pikkade kõneootejärjekordade üle. "Kel raadiot ei ole, võib Elisasse helistada ja mahedalt lõõgastavat meeleolumuusikat kuulata," kirjutab üks klient, kes oli kõneootejärjekorras olnud 27 minutit.
Mõnest postitusest nähtub, et kõneootejärjekorrad on veninud lausa pooleteise tunni pikkuseks.
Elisa suhtekorralduse spetsialist Saskia Kivi selgitab, et põhjus peitub Starmani ja Elisa liitumises. "Vabandame väga klientide ees, et meil on hetkel teeninduses tavapärasest pikemad kõneootejärjekorrad. Jaanuarikuu jooksul on pöördumised meie infotelefonile seoses kahe ettevõtte liitumisega tõusnud pea 40%. Põhjuseks on kiirelt suurenenud huvi ühisettevõtte uute teenuste vastu ning küsimused arvete tasumise kanalite kohta," ütles ta.
Ta lisas, et teeninduses on talvekuudel tavapärasest pikemad ootejärjekorrad tekkinud ka gripihooaja tõttu. Lisaks mõjutab vastamiskiirust kõigi klienditeenindajate kurssi viimine uue ühinenud ettevõtte tootevalikusse lisandunud toodete ja teenustega. "Anname endast parima, et kõik kliendid võimalikult kiirelt ära teenindada!" lubas ta.