Hiiepuu tunnistab Geeniusele, et võimekus vastata kõnedele nii kiiresti nagu kliendid soovivad, pole nii heal tasemel, kui nad ise tahaks. "Ütlen seda juba seepärast, et klienditeenindus on meie jaoks äärmiselt prioriteetne," sõnas ta.

"Meie kõnede maht on kahe ettevõtte liitumisel väga oluliselt kasvanud:
mormaalajal oli Elisal 60 000 sisenevat kõne ning prognoosisime 50-protsendilist, kasvu, 90 000 kõnet, kuid tegelikult tuli 100 protsenti kasvu ehk 120 000 kõnet."

Samal ajal on Hiiepuu väitel läinud kõned ka pikemaks, aga klienditeeninduse meeskond on sama suur nagu enne, kuid firma otsib isegi lisaressurssi juurde kolmandatelt osapooltelt.

"Asi on selles ka, et kõned klienditeenindusse ei jaotu kunagi ka ühtlaselt kuu peale laiali, vaid näiteks neid on rohkem kuu alguses arveldusperioodil," ütles ta.

Hiiepuu märgib veel, et Elisa ridasid on hõrendanud ka gripihooaeg ja samuti on olümpiamängud inimeste huvi telekavaatamise vastu kasvatanud.

Refereeritud artikli täisteksti loe portaalist Geeniusest.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid