Rehviring.ee juhatuse liikme Erkki Jõgi sõnul taandub kõik sellele, et mida kuumem ilm, seda kehvemaks muutub pehmest kummisegust valmistatud rehvide haardumine ning see muudab autosõidu ohtlikuks ja ettearvamatuks, kirjutab portaal Geenius.

Rehvitestidega on tõestatud, et talverehvidega sõitev auto pidurdades märjal teekattel kiiruselt 80 km/h (õhutemperatuur 11 -26°C), pikeneb pidurdusmaa täielikult pidama saamiseks suverehvidega võrreldes 4 meetrit, 100 km/h on pidurdusmaa juba kuni 6 m pikem.

Test kuival teekattel, pidurdades linnakiirusel 50 km/h on pidurdusmaa suverehvidega võrreldes 1,5 m pikem.

8 soojakraadi juures hakkab talverehvide pehme koostis tunduvalt kiiremini kuluma, väheneb manöövrite täpsus ning suureneb kütusekulu, mis tuleneb suuremast veeretakistusest.

Refereeritud artikli täisteksti loe Geeniusest.