Tasuta heakorratelefonile helistanud Merle avastas suure üllatusena, et tema tavaline telefoniarve muutus pärast kõne tegemist kahekordseks ja uurimisel selgus, et numbrile helistamine pole sugugi tasuta.

Linna esindaja süüd ei näe

Tartu linnasekretär Jüri Möldri sõnul tegeles Tartu linnavalitsus viimati probleemiga 2016. aasta lõpul, kui tarbijakaitseamet oli tõstatanud sama probleemi. Seni oli Möldri sõnul liin toiminud tasuta Telia võrgust helistades, kuna nemad on linna lepingupartner. Teistest võrkudest helistamisel kompenseerib kõned Tartu linn, mis lähevad linna esindaja sõnul iga kuu maksma umbes 80 eurot.

Elisa meediasuhete spetsialisti Taavi Tederi sõnul oli tegemist puudusega kommunikatsioonis, mistõttu võeti numbrile helistanud inimestelt ekslikult tasu. Teder lisas, et apsu põhjustajaks võis olla endise töötaja tähelepanematus.

Elisa rakendas lühinumbrile helistades tariifi 30 senti minut, nüüdsest kõik senised tasud aga tühistatakse ja ka kõik Elisa kliendid saavad numbrile tasuta helistada. Kokku lubas Elisa oma klientidele kompenseerida helistamiskulusid ligi 400 euro eest.

Loe refereeritud artiklit Tartu Ekspressist.