Coop Eesti e-kaubanduse juhi Janek Lepa sõnul võimaldab uus keskus ostukorve komplekteerida kaks kuni kolm korda kiiremini.

„Efektiivsuse kasv tähendab kliendi jaoks eelkõige kiiremat ja soodsamat teenust, kuid sellega kasvab ka meie võimekus teenindada rohkem kliente – see tähendab, et rohkem kliente saavad omale meelepärasel kellaajal toidukauba koju, kontorisse või toidukappi tellida,“ ütles Lepp.

49-eurose piirmäära eesmärk on Lepa sõnul motiveerida e-poe kliente tellima korraga nädala toiduvaru, mis ärgitab inimesi läbi mõtlema oma nädala menüüd ning aitab inimestel ühtlasi kokku hoida raha igapäevastelt emotsiooniostudelt.

Nädalase ostukorvi suurus võib perekonniti loomulikult erineda kordades, kuid oleme tasuta tarne piirmäära seadmisel arvestanud ka madala sissetulekuga perekondadega,“ lisas Lepp.

eCoop käivitas sügisel uue e-poe komplekteerimiskeskuse Laagris kokku 3500 ruutmeetril. „Kui tavapoes on oluline eelkõige mõnus hubane ostukeskkond koos kõigi vajalike kaupade ja selgitavate siltidega, siis e-poe uut keskust võib võrrelda pigem laoga, kus on rõhk pandud eelkõige kaupade mahutavusele ja nende kiirele kättesaadavusele,“ ütles Lepp.

Samuti ei leia uuest keskusest kauplusele iseloomulikke väikesi külmikuid, vaid selleks on loodud eraldi külmaruumid, mis tänu muutumatule temperatuurile tagavad toodetele vajaliku värskuse veelgi pikemaks ajaks.

eCoop.ee tegutseb Tallinnas, Harjumaal ja Pärnus ning sortimendis on kokku üle 15 000 erineva toote.