„Loodetavasti on Elron nüüd rahul. Megapalju lapsevankreid saab nüüd küll rongi panna. Aga ühtki ratast siin enam ei sõida ja see vaatepilt teeb mind väga kurvaks,” nentis Nõmmelt hommikul rongiga Tallinna sõitnud rongisõitja, kellele jäi silma, et nüüd on rongi jalgrattaala täiesti tühi.

Ta märkis, et enne seda, kui Elron otsustas jalgrattapileti kehtestada, sõitis ta tihti seda teed isegi rongis jalgrattaga, et oleks mugav ja kiire kesklinnas erinevaid asju ajada. „Nüüd, kus taoline linnaskäik maksaks mulle kaks eurot, tuleb tunnistada, et soodsam on teha need käigud autoga,” rääkis rongisõitja.

Tema sõnul on see arusaadav, kui Tallinn-Tartu ots näiteks maksab rattale midagi stiilis 1,5 või 2 eurot, aga pool pileti hinnast sunnib auto kasutamisele mõtlema. Näiteks Valka sõit koos rattaga maksaks praeguse korra järgi, kus jalgratta eest tuleb maksta 50% pileti maksumusest lisaks, 23 eurot.

„Ratturitele, kel pikemad reisid plaanis, soovitan vaadata kärukonksule või auto katusele kinnitatavate rattahoidkute rendifirmasid. Mitmekesi minnes on raudselt soodsam hoidik rentida kui rataste eest maksta,” oli tema soovitus.

Selle nädala algusest muutusid Elroni rongides jalgratastega reisimise tingimused. Piletihind sõltub reisi pikkusest ja on 50% vastava täispileti hinnast, minimaalselt aga üks euro.

ERR kirjutas täna sellestki, et uus kord on eriti ebamugav tallinlastele, kes saavad niigi tavapiletist oluliselt soodsamalt sõita, kuid jalgrattapileti eest peavad nad ikkagi 50% pileti täishinnast, mitte tallinlase piletist maksma.