Ta lisab, et eks igal sõidukiliigil on omad eelised ja puudused. „Pistikhübriidil on alati sisepõlemismootor elektriajamile abiks ja sellega saab pikemaid vahemaid muretumalt läbida. Linnaliikluses on aga elektriautol suur eelis nii hübriidi kui ka sisepõlemismootoriga auto ees ja päevasõidud saab tehtud igati mugavalt. Eks inimeste murekohaks ongi harilikult elektriautode puhul võimalikud läbitavad kilomeetrid ja mugavus. Siin aga toimub pidev areng ja insenerid mõtlevad pidevalt, kuidas elektriautode akusid aina energiatihedamaks muuta.”

Raul Aava ise sõidab hetkel pistikhübriidautoga Renault Captur. „Tegemist on väikese ja ökonoomse sõidukiga. Peale selle on tal hea dünaamika, mis võimaldab linnaliikluses hästi hakkama saada. Sõidumugavus, vaikne, vajadusel võimalik auto enne sõidu alustamist kas soojendada või jahutada,” loetleb ta eeliseid. „Mina laen oma pistikhübriidi tööl olles ja seda 220 V elektrivõrgust. Antud hübriidautot ei toeta kiirlaadimine ja ka kõige „rammusamast” laadurist laadimisel on aeg ikka üks ehk kolm tundi. Saan selle autoga läbida 60 kilomeetrit puhtalt elektrimootori jõul.”

Tulenevalt oma töö iseloomust on Aava enda sõnul sunnitud kasutama autot rohkem, kui ta seda sooviks. „Olen inimene, kes eelistaks suurema osa ajast liikuda oma jalgadel, kuid töö iseloomust tulenevalt tuleb autoga sõita linnas ühest punktist teise tööandja erinevate esinduste vahel ja kõik nädalavahetuse sõidud teeme suurema autoga, et pere ära mahuks. Meie pere naudib metsa ja loodust ning iga võimalik vaba aeg kulub metsas matkamisele. Seega linnaväline sõidumugavus jääb minul reeglina auto suuruse taha ehk siis olemasolevad elektriautod on minu jaoks väikeautod. Samuti ootan veel enda liikumisega seotud teedele rohkemaid laadimisvõimalusi.”

Juba 2022. aasta alguses paigaldatakse koostöös Siemensiga Alexela Saku tanklasse 300-kilovatine laadija ja eesmärk on katta superlaadijatega kõik Eesti maanteed ning linnade sisse- ja väljasõidud. Ettevõtte laadimisteenust on võimalik soetada nii korteriühistutel, koduomanikel kui ka äriettevõtetel. Alexela on esimene Eesti kütusemüüja, kes on oma elektrilaadijate täislahendusega turule tulnud.

Aava nendib, et inimeste teadlikkus elektriautode osas kasvab küll aasta-aastalt. „Kahtlemata on vaja teha jätkuvalt teavitustööd. Nagu ikka on inimestel hirm ja umbusk, millel mingi faktipõhine arusaam puudub ja tuginetakse oma usule. Elektriauto sobib kindlasti inimesele, kelle elu on seotud suuremalt jaolt linnas liiklemisega ja mõnikord tehakse ka linnade vahel liikumisi. Kui peres on kaks autot, siis ideaalis võiks üks julgelt olla elektriauto või pistikhübriid.”