Delfiga võttis ühendust üks lugeja, kes rääkis, et tema kodupoeks on Tallinnas Põhja Puiestee nurgal asuv Rimi. Lugeja sõnutsi oli pikka aega kombeks, et paljud toidukaubad, mil viimane kehtivuskuupäev, hinnati sel päeval (üldiselt õhtusel ajal) 50 protsenti alla (tootele pandi vastav kleebis).

Näiteks pakuti poole soodsamalt lihatooteid, kooke ja salateid. Möödunud pühapäeval märkas lugeja, et sama kuupäevaga toodetel enam sooduskleebiseid pole. Ta uuris selle kohta isegi ühelt müüjalt. Too märkis, et kahjuks tooteid enam nii alla ei hinnata, aeguv toit läheb lihtsalt õhtul äraviskamisele. Ka Rimi oma töötajad neid tooteid enam odavamalt osta ei saa. Samuti pole ka sooja toidu letis vastu sulgemist enam soodusmüüki. Lugeja imestab müüja selgituse peale, kas nii edaspidi jääbki.

Rimi pressiesindaja Katrin Bats sõnas Delfile, et tõesti, Rimi köögi soojale toidule nad allahindluseid vahetult enne poe sulgemist enam ei tee. "Muutsime lihtsalt selle kaubagrupi pakkumise loogikat selliselt, et hilisõhtul on sooja toidu valik minimaalne ja seeläbi pole allahindlust pakkuda enam vajagi. Küll aga on maksimaalne valik saadaval tipptundidel. Nii on ka äravisatava toidu hulk oluliselt vähenenud."

Bats lisas, et tootepõhised allahindlused on neil osade värskete toodete puhul ikka kõikides kauplustes võimalikud. Vastava otsuse teeb kaupluse juhtkond ise. Kaup hinnatakse enne aegumist alla, kui kaubavarud on planeeritud liialt suurelt või on klientide ostud olnud oodatust väiksemad. "Kui klient ei näe allahindluskleebisega tooteid poes, on pood kaupa oskuslikult ehk piisavalt tellinud."