Chesteri jalatsisalongist nahast kingad ostnud klient pöördus veidi hiljem kingapoe poole, kuna oli avastanud kingades defekti: jalatsi ninaosa oli ebatasane.

Chesteri kliendi sõnul oli see toote puudus ega ole seotud jalatsite kandmisega. Selle tõestuseks oli klient tellinud ka OÜ-lt Ashani ekspertiisi, mis kinnitas antud hinnangut.

Ka kingapood tellis ekspertiisi ning tagastas OÜ Nora Kasemaa Ekspertiisibüroo arvamusele toetudes jalatsid kliendile ilma parandusi tegemata, kuna Chesteri tellimusel jalatsite kvaliteeti hinnanud ekspert leidis, et kahjustused on seotud ekspluatatsiooniga ning tootel puudusi ei esine.

Tarbijavaidluste komisjon otsustas kliendi kaebuse rahuldada ning pood peab asendama kliendile müüdud kingad.

Tarbijavaidluste komisjoni otsusega saab tutvuda SIIN.