Telia klient ostis aprilli alguses 149 eurot maksnud telefoni Samsung Galaxy J3 2016. Kaks nädalat hiljem viis ta telefoni operaatori juurde tagasi, kuna see ei lülitunud sisse ja vahetevahel ilmus ekraanile vertikaalne roheline triip.

Esinduses tehti seadme esmane ülevaatus ning märgiti töökäsule, et seadmel nähtavaid puudusi ei tuvastatud. Neli päeva hiljem tegi kaupleja koostööpartner telefoni vaatuse ning tuvastas ekraanil mõra.

Selle järel pakkus Telia kliendile tasulist LCD ekraani vahetust, mis oleks maksma läinud 84 eurot. Operaator põhjendas seda kliendipoolse mehaanilise vigastusega, mis lõpetab seadme garantii.

Klient aga väidab, et mõra on ekraanile tekkinud hoolduse käigus, ja soovib, et telefonile tehtaks remont Telia kulul või vahetataks seade välja.

Telia seisukoht on, et tarbija kirjeldatud vead, mille tõttu pöörduti kaupleja poole, olid seoses ekraani mehaanilise vigastusega: rohelise vertikaalse triibu esinemine tähendab LCD ekraani vigastuse esinemist.

Sellest johtuvalt leiab Telia, et vigastus ei olnud põhjustatud kaupleja poolt. Mehaanilised vigastused on poe sõnul progresseeruvad, mis tähendab, et nad ajapikku suurenevad ning muutuvad seega ka rohkem nähtavaks.

Vaidluse lahendamiseks pöördus klient tarbijavaidluste komisjoni poole.