Mitu kuud remonti ja ei mingit tulemust: Telia ei leidnud oma müüdud tahvelarvutis ainsatki viga. Klient demonstreeris seda esinduses

Tarbijavaidluste komisjoni pöördus klient, kes ostis Teliast möödunud aasta augustis tahvelarvuti Lenovo Tab3 (TB3-X70L) ning maksis selle eest 269 eurot. Tänavu aprillis esitas klient Teliale pretensiooni, kuna tahvelarvuti ei leia wifi-võrku.
Mais jätkas klient asjaajamist ning saatis Teliale ametliku pretensiooni. 11. mail tagastas Telia seadme kliendile, millel oli vahepeal taastatud tarkvara tehaseseadistus.
Juba sama kuu mais esitas klient uue pretensiooni, kuna tahvelarvuti ei leidnud jätkuvalt wifi võrku ning pilt jäi seisma (hangus), sest seadet ei saanud sisse ega välja lülitada.
Klient taotles seadme asendamist. Telia hinnangu kohaselt oli sead korras ning nõudis kliendilt 36 eurot seadme ülevaatamise kulu hüvitamiseks.
Klient kontrollis koos Telia esindajaga seadme töötamist esinduses kohapeal. Selgus, et tahvelarvuti tõepoolest ei leia wifi-võrku. Klient keeldus remontimata tahvelarvuti vastuvõtmisest ning soovis lepingust taganeda.
Telia saatis juunis tahvelarvuti uuesti hooldusesse. Kuu hiljem soovis Telia parandatud tahvelarvuti kliendile üle anda. Seadmel oli vahetatud emaplaat ja wifi adapterid. Klient aga keeldus tahvelarvuti vastuvõtmisest ning soovis raha tagastamist, kuna oli selle soovi esitanud juba eelmisel korral ning toote parandamine oli korduvalt ebaõnnestunud. Klient ei saanud puuduse tõttu oma tahvealrvutit kasutada alates tänavu aprillist.
Telia vastas kliendile, et kahel esimesel korral oli seade korras ning kolmandal korral remonditi. Telia jäi endale kindlaks, et ka kahel esimesel korral hoolduskeskuses testitud tahvelarvuti oli töökorras.
Hoolduskeskuses ei avaldunud testimise käigus kliendi kirjeldatud vead wifi kasutamise kohta, seega puudus põhjus teostada riistvaralist remonti, leidis Telia. Kuna klient endiselt väitis, et wifi kasutamine on häiritud, võttis hoolduskeskus vastu otsuse teostada riistvaraline remont.