Müügimeeste uus tase: tüütule tegelasele "ei" öelnud tallinlane sai kaela kõnedelaviini ja kurjakuulutavad ähvardused

Telefonitsi järjest mitu müügikõnet saanud tallinlane palus müügimehel endale rohkem mitte helistada, seepeale ähvardas aga müügimees, et vastajat ja tema pereliikmeid hakatakse nii päeval kui ööl telefonikõnedega pommitama. Telia teatel on niisugused juhtumid harvad ning soovimatud numbrid tasub blokeerida.
Tallinlane Juhan (nimi toimetusele teada) sai esmaspäeva hommikul telefonikõne Eesti lauatelefoni numbrilt, kus vene keelt rääkinud müügiinimene soovis mingit finantsteenust pakkuda, kirjutab ERR.
"Eelmistel kordadel on asi sellega lõppenud, aga seekord ei jäetud mind rahule ja hakati järjest uuesti helistama," kirjeldas ta.
Juhani sõnul sai ta järgneva nelja minuti jooksul kokku seitse kõnet ja jõudis korduvalt öelda, et teenus teda ei huvita. Viimane kord vastas ta juba üsna kurjalt, helistaja aga ei jätnud järele ja muutus järjest agressiivsemaks.
"Lõpuks hakkas helistaja ähvardama, et kui ma ei kuula nende pakkumist ära, hakkame mina ja mu pereliikmed saama pidevalt nii öösel kui päeval katkematult taolisi kõnesid. Ühtlasi süüdistas ta mind selles, et nende andmebaasi info kohaselt olen ma ka varem kõned ära katkestanud," rääkis ohver.
Telia infotelefonilt kinnitati, et number kuulub nende võrku ja selle valdajaks on firma, mille nime nad avaldada ei tohi.
Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf ütles, et tegu on juhtumiga, millega sideoperaator kuidagi seotud ei ole.
"Õnneks jõuavad kirjeldatud juhtumiga sarnased olukorrad meieni suhteliselt harva ning kliendid saavad soovimatute müügikõnede tegijatega ise kenasti hakkama. Omalt poolt saame siin vaid soovitada, et alati võib teenuse pakkujale viisakalt "ei" öelda ja lisaks on alati võimalus, mida klient ka selle juhtumi puhul kasutas - soovimatu numbri blokeerimine oma mobiiltelefonis," lausus Neudorf.
Refereeritud artiklit loe täismahus ERR-ist.