Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhi Kertu-Kätlin Käis ütles Geeniusele antud kommentaaris, et operaator tühistab kõigi nende klientide augustikuu sideteenuste arved, kes üritasid rikke ajal rändlusteenust kasutada.

Kommunikatsioonijuhi kinnitusel kaardistavad nad kõik kliendid ning võtavad nendega ühendust. Kontrollitud andmete järgi mõjutas rike 20 000 Tele2 klienti.

“Tele2 on välja töötamas kompensatsiooni plaani, mida saame klientidele pakkuda. Kahjukannatanutele kompenseeritakse augustikuu paketitasu. Kliendid ei pea meiega ise otse ühendust võtma,” ütles Käis.

Refereeritud artikli täisteksti loe Geeniusest.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid