Cherry kliente saadetakse spaade ja salongide ustelt vautšeritega tagasi

Tarbijakaitseameti tarbijavaidluste komisjoni otsustest selgub, et viimasel ajal on mitmed ettevõtted keeldunud pankrotistunud Cherry.ee-st ostetud vautšeritega kliente teenindamast.
Tarbijavaidluste komisjoni otsuste seas on mitmeid tarbijavaidlusi, kus klient on pöördunud ameti poole kaebusega seoses ettevõttega, mis on keeldunud neid ette ostetud Cherry Media OÜ vautšerite alusel teenindamast.
Mitmed vaidlused puudutavad Beauté & Serenité ilusalongi, mis keeldus tarbijale pakkumast teenust, mille eest tarbija oli juba maksnud. Ühe kliendi puhul oli tegemist viie vautšeriga, mis olid Cherry.ee portaalist ostetud kokku 118,75 euro eest.
Tarbijavaidluste komisjoni jõudis ka Cherry Media vahendusel ostetud Posh ilusalongi vautšer maksumusega 19,80 eurot. Sama lugu on kliendiga, kes oli Cherry.ee portaalist ostnud ripsmepikenduste paigalduse või hoolduse teenuse salongis Royal Beauty Residence.
Tarbijavaidluste komisjoni jõudis ka Läti portaalist Cherry.lv ostetud vautšer majutusteenuse saamiseks Kalev Spa hotellis hinnaga 99 eurot.
Tarbija pöördus vautšeri realiseerimiseks hotelli poole, mis keeldus sõlmitud kokkuleppe kohaselt broneeringu teostamisest, põhjendades, et vautšeri väljastajal on lõppteenuse osutaja ees võlg.
Ka teiste teenusepakkujate põhjendus teenuse mitteosutamiseks oli see, et Cherry Media OÜ ei ole kauplejale deponeeritud summasid üle kandnud.