Pulmasalongis liimipüstoliga kleebitud kleidivöö ja Itaalia disainehete pähe pakutud Hiina kõrvarõngad nörritasid pruuti

Tarbijavaidluste komisjonile esitatud avalduse järgi ostis pruut eelmisel aastal Sofia Sposa salongist pulmakleidi, kleidivöö, loori, alusseeliku, juuksekaunistuse ja kõrvarõngad ning maksis kleidi eest 635 eurot, vöö eest 35 eurot, loori eest 189 eurot, alusseeliku eest 65 eurot, juuksekaunistuse eest 45 eurot ja kõrvarõngaste eest 43 eurot.
Vöö eest makstud 35 eurot sisaldas ka teenustasu vöö kleidi külge õmblemise eest. Ehkki pruut leppis salongiga kokku, et vöö õmmeldakse kleidi külge, eiras salong seda kokkulepet ja liimis vöö kleidile hoopis liimipüstoliga.
Pruudi sõnul rikkus salong sellega vöö ära ning ta pöördus tarbijavaidluste komisjoni poole, et saada vöö eest kompensatsiooni ostusumma ulatuses.
Lisaks nörritas pruuti asjaolu, et talle tutvustati tooteid kui Itaalia toodangut ja ehteid otse näituselt tulnud uue kollektsioonina, kuid hiljem ilmnes, et tegemist on Hiina kaubaga ja täpselt saamad tooted (loor ja ehted) olid saadaval odavamalt ka internetipoes. Kuna pruudi sõnul pettis kaupleja tarbijat toodete päritolu osas, soovis ta, et salong hüvitaks talle ka loori ja ehete eest tasutud summad.
Lisaks esitas pruut pretensiooni selle osas, et algselt oli ehete eest kokku lepitud allahindlus 20 protsendi ulatuses, ent lõpphinnas see allahindlus ei kajastunud.
Salongi sõnul ei olnud müüdud kleidil puudusi: klient sai kleidi kätte enne pulmi, vaatas üle, oli kõigega rahul ja viis kleidi ära. Kleidi puuduse kohta esitas pruut suulise pretensiooni alles pärast pulmi.
Vastutuleku korras oli kaupleja nõus kompenseerima 20 protsenti ehete hinnast, kuid muus osas palus jätta avalduse rahuldamata.