Vastab tarbijakaitseamet.

Kui tegemist on eraisikute vahelise tehinguga ja tegu pole ühe osapoole püsiva äritegevusega, siis ei saa tugineda tarbijat kaitsvatele eeskirjadele, näiteks kaheaastane pretensiooni esitamise õigus või 14-päevane tarbija õigus sidevahendi abil sõlmitud või väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganeda. Sellistel juhtudel tuleb vaidluse korral pöörduda kohtusse.

Kui eraisikud tegelevad püsivalt majandus- ja kutsetegevusega, võib neid käsitleda kauplejana ning siis laienevad kaeba või teenuse soetanud tarbijale ka tarbijaõigustest tulenevad eelised. Alati on tark enne ostu sooritamist veenduda müüja isikus ning müügitingimustes, sh millise isiku arvele toimub tasumine.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid